Redno gibanje za boljše zdravje in počutje

Kvaliteta in količina hrane ki jo zaužiješ, je ključnega pomena za tvoje zdravje. Vendar tudi gibanje je nadvse pomembno, če želiš biti povsem fit. Naše telo je namreč ustvarjeno, da se gibamo in ni boljšega načina, da izboljšamo kvaliteto našega življenja.

Morda imaš povsem zdravo telesno težo in slediš popolni prehrani, a vseeno ne boš fizično v najboljšem stanju. Gibanje ti omogoča, da se zavedaš svojega celega telesa.

V kolikor se kdaj zgodi, da se nekaj dni ne gibam, začnem pogrešati izjemen občutek po vadbi, ki me vedno napolni z neverjetno dobro energijo. Če to ni občutek, s katerim se lahko poistovetiš, se verjetno nikoli nisi aktivno ukvarjala s športom. Predvidevam, da nikoli nisi našla vadbe, ki bi ti povsem ustrezala, a ti zagotavljam, ko odkriješ telesno aktivnost, ki ti povsem usteza, postane to tvoja dnevna rutina. Kot spanje in prehranjevanje.

Četudi se morda še ne ukvarjaš s športom, sem prepričana, da se zavedaš, kako pomembno je gibanje za tvoje zdravje. Različne vrste redne vadbe ti omogoča, da postaneš močnejša, hitrejša, izboljšaš gibljivost, telo postane bolj učinkovito in funkcionalno. Splošno znano je, da imajo tisti, ki redno telovadijo, manj težav s srcem, krvnim tlakom, holesterolom, manj nevroloških in spominskih težav in na splošno živijo dlje v primerjavi z ljudmi, ki se ne gibljejo veliko.

kolesarjenje

Gibanje je pomembno za naše splošne počutje in zdravje, zato se potrudi po svojih najboljših močeh. Samo nekaj minut zmerne aktivnosti dnevno je povezano z zmanjšanim tveganjem za diabetes, bolezni srca in ožilja ter nekatere vrste raka. Ni potrebno veliko, lahko le 15 minut dnevno. A naj bo vsak dan.

Redna vadba je prav tako zelo pomembna pri preprečevanju pridobivanja in ohranjanju zdrave telesne teže. Gibanje je pravzaprav vrsta terapije in ima podoben učinek kot meditacija, saj ti pomaga pri premagovanju stresa. Naj poudarim, da visoko intenzivne vadbe povzročajo stres telesu, zato sem sama oblikovala MMIIT vadbo, ki je srednje intenzivna in primerna za vsak dan.

Vsakodnevno gibanje ne bo le izboljšalo tvojega razpoloženja, temveč bo pripomoglo k boljšemu spancu in počitku, ki je ključnega pomena za premagovanje stresa.

Osebno ne poznam nikogar, ki bi resnično užival vsako minuto vsake vadbe, čeprav se večina ljudi po vadbi počuti odlično. Potrebno je najti vadbo, v kateri boš uživala in vztrajala. Hoja, plavanje, pilates, karkoli ti ustreza. Poizkusi veliko različnih stvari, saj boš le tako našli vadbo, ki ti povsem ustreza. Bodi odprta za nove načine gibanja. Vse, kar te ohranja aktivno, je pozitivno. Na koncu boš hvaležna, predvsem pa ti bo hvaležno tvoje telo.

Nina Janžekovič

Prvotno objavljeno na spletni strani BOMINU.

Print Friendly, PDF & Email

Komentiraj